«Мой О!» тиркемеси

28.01_940x250.png

«Мой О!» тиркемеси

«Мой О!» — бул О! абоненттерине арналган ыңгайлуу жана функционалдуу бир тиркемедеги толук экотутум болуп саналат.

«Мой О!» тарифтер менен кызматтарды башкарууга, «О!Деньги» капчыгы аркылуу үйдөн чыкпай туруп 700дөн ашуун сервистерди дароо төлөөгө, 24/7 онлайн колдоо алууга, O!Store дүкөндөрүнөн тапшырыктарды жолжоболоштурууга жана башка көптөгөн нерселерди аткарууга жардам берет.

«О!Деньги» электрондук капчыгы.

    Бул төмөнкүлөрдү сунуштаган сиздин смартфонуңуздагы ишенимдүү төлөм сервиси:

  • Бардык аймактардын коммуналдык кызматтары, интернет, мобилдик байланышы, онлайн-оюндары жана электрондук патенттер дагы кошулган 450дөн ашуун сервистерди үйдөн чыкпай туруп ыңгайлуу төлөө.
  • Бүт өлкө боюнча Globus жана «Народный» дүкөндөр тармагында, Red Petroleum май куюучу станциялар тармагында, кофейня, кафе, дүкөндөр жана конок үйлөрдөгү 250 төлөм терминалдарынан төлөө;
  • Капчыкты толуктоо жана «Элкарт», Visa, MasterCard банктык карталарынын жардамы аркылуу кызматтарды төлөө;
  • QIWI, «Элсом» жана башка капчыктарга акча которуу;
  • «Элкарт», Visa, Mastercard банктык карталарынын жардамы менен капчыкты толуктоо жана кызматтарды төлөө;
  • ЖКККББ айыппулдарды тандоо, жаңы айыппулдар тууралуу смс алуу, бузуулардын майда-чүйдөлөрү жана фото көрүү, камералардын жана колго жазылган айыппулдарды 50% арзандатуу менен төлөө оңой.
  • ЖКККББ айыппулдарды ыңгайлуу текшерүү, жаңы айыппулдар тууралуу смс алуу, бузуулардын майда-чүйдөлөрү жана фото көрүү, айыппулдарды 50% арзандатуу менен төлөө ыңгайлуу;
  • Бардык бонустарды бир жерде сактоо;
  • Коомдук транспортто жүрүү үчүн «Тулпар» төлөм карталарын толуктоо;
  • Автоунааларды текшерүү боюнча Carcheck сервиси менен бирге ондогон мамлекеттик кызматтарды колдонуу
  • О! абонентинин жеке кабинети

    Бул төмөнкүлөргө жардам бере турган номерди оңой жана тез башкаруу ыкмасы:

  • Кызматтарды кошуу жана өчүрүү.
  • Тарифтик планды тандоо.
  • Гигабайттардын жана мүнөттөрдүн калдыгын текшерүү.
  • Ыңгайлуу детализация менен чыгымдарды жана окуяларды контролдоо.
  • «Менин номерлерим» кызматы менен жакындардын балансына кам көрүү.
  • «Мектеп» бөлүмү

    «Мектеп» бөлүмүндө ар бир окуучу дистанциондук окутуу үчүн керектүү бардык нерселерди таба алат:

  • Сабактардын жүгүртмөсү;
  • Окутуучу материалдар, видеосабактар, электрондук китептер;
  • Билим берүүчү ресурстарга кирүү мүмкүнчүлүгү.
  • «Мектеп» бөлүмү жөнүндө кененирээк.

AppStore же Play Market платфомаларынан «Мой О!» тиркемесин орнотуп алыңыз.

«О!Деньги» сервисинин колдоо кызматы: 999 жана 0 700 000 999.

Пайдалуу маалымат:

    Кантип «Мой О!» тиркемесинин колдонуучусу болсо болот?

    «Мой О!» тиркемесин орнотуп алыңыз да, жөнөкөй катталуудан өтүңүз.

    «О!Деньги» капчыгын кантип толуктаса болот?

    Капчыкты толуктоонун 3 жөнөкөй ыкмасы бар:

    1. Капчыкты бардык О! фирмалык терминалдарында жана TeremPay терминалдык тармактарында комиссиясыз толуктаса болот. О! Мобилдик оператору бүт өлкө боюнча терминалдык тармактарына ээ экендигин жана О! түйүнүнүн фирмалык терминалын 3.5 миң калкы бар Кыргызстандын ар бир айылынан тапса болорун белгилейбиз. Капчыкты башка терминалдардан дагы комиссиясы менен толуктаса болот.

  • Терминалдын экранынан «Электрондук капчыктарды» жана андан кийин «О!Деньги» капчыгын тандаңыз;
  • Капчыктын номерин киргизиңиз – ал телефондун номери менен бирдей;
  • Керектүү сумманы купюра алгычка салыңыз.
  • 2. «О!Деньги» капчыгын «Компаньон» банкынын электрондук капчыгы жана «Кыргызстандын Коммерциялык банкынын» Mbank online тутуму аркылуу да толуктаса болот.

    3. Капчыкты толуктоонун дагы бир ыңгайлуу ыкмасы — кошулган банктык картасы.

    Кызматтарды «О!Деньги» капчыгынын жардамы аркылуу кантип төлөсө болот?

    1. «Мой О!» тиркемесин ачыңыз;

    2. «О!Деньги» бөлүмүнө өтүңүз;

    3. Каталогдогу сервисти тандаңыз;

    4. Реквизитти киргизиңиз жана керектүү сумманы киргизиңиз. Даяр!

    Бардык операциялар жана электрондук чектер «Төлөмдөрдүн тарыхында» сакталат.

    Төлөөнү телефондун балансынан жүргүзсө болобу?

    Бардык жеке абоненттерге каражаттарынын 3 булагы жеткиликтүү: электрондук капчык, авансты кайтаруу (телефондун балансы) жана кошулган банктык карта. Төлөмдү жүргүзүүдө төлөөнүн бир ыкмасын тандоо жеткиликтүү.

    Банктык картаны капчыкка эмне үчүн кошуу керек жана муну кантип жасаш керек?

    Кошулган банктык карта төлөм терминалдарын издөө муктаждыгынан куткарат жана керектүү учурда төлөмдөрдү жүргүзүү менен капчыкты толуктоого мүмкүнчүлүк берет.

  • «О!Деньги» капчыгы аркылуу бардык банктардын «Элкарт» карталары менен комиссиясыз төлөө;
  • Demirbank банкынын бардык карталары менен 2020 жылдын 14-августунан 31-октябрына чейин комиссиясыз төлөө;
  • Башка банктардын Visa, Mastercard карталары менен төлөөдө комиссия —1.5%.
  • Картаны кошуу үчүн «Менин карталарым» бөлүмүнө өтүү жана картанын маалыматтарын бир гана жолу киргизүү керек.

    Идентификациянын артыкчылыгы эмнеде жана аны кантип өтүү керек?

    Идентификация акча каражаттарын пайдалануунун лимиттерин көбөйтүүгө, ошондой эле тиркемедеги бардык кызматтарга чексиз кирүү мүмкүнчүлүгүн алууга жардам берет : оюндарды, соцтармактарды төлөө, мамкызматтардын толук спектри, ички жана Qiwi-капчыкка которуулар.

    Идентификациядан бардык О! сатуу жана тейлөө кеңселеринен паспорт менен өтсө болот.

    Электрондук капчыкта канча акча сарптаса жана сактаса болот?

    Идентификацияланган колдонуучуларга:

    Электрондук капчык: айына операциялардын суммасы 200 миң сомго чейин, калдыгы 100 миң сомго чейин.

    Баланс: айына операциялардын суммасы 100 миң сомго чейин, калдыгы 60 миң сомго чейин.

    Идентификацияланган онлайн колдонуучуларга:

    Электрондук капчык: айына операциялардын суммасы 60 миң сомго чейин, калдыгы 30 миң сомго чейин.

    Баланс: айына операциялардын суммасы 60 миң сомго чейин, калдыгы 30 миң сомго чейин.

    Идентификацияланбаган колдонуучуларга:

    Электрондук капчык: айына операциялардын суммасы 30 миң сомго чейин, калдыгы 15 миң сомго чейин.

    Баланс: айына 30 миң сомго чейин.

    Капчыктагы каражаттарды кантип жана кайдан накталай акчага айландырса болот?

    Накталай акчаларды алуунун 2 ыкмасы бар.

    1. «Элкарт» картасы аркылуу. Каражаттарды накталай акчага айландыруу үчүн акчаны «Элкарт» картасына которуу жетиштүү (которуу үчүн комиссия 1%ды түзөт) жана өлкөнүн бардык банкоматтарынан накталай алса болот – «О!Деньги» карталарынын кобренддери үчүн комиссиясыз. Капчыкты пайдалануучулар картанын акысыз кобрендин О! сатуу жана тейлөө кеңселеринен ала алышат.

    2. Банктын кассасынан. Идентификацияланган колдонуучулар дагы ГУМ «Чынар» сооа борборундагы «Дос-кредобанк» ААКнун башкы кеңсесинин кассасынан акча каражаттарынан накталай акчага айландыра алышат. Комиссия 2.5 %ды түзөт. Паспорт жана тиркемелер еобходимо наличие паспорта и приложения.

    Кандай сумманы накталай акчага айландырса болот?

    «Элкарт» картасы аркылуу:

    Идентификацияланган колдонуучуларга:

    Электрондук капчыктан: айына 200 миң сомго чейин

    Баланстан: айына 100 миң сомго чейин

    Идентификацияланган онлайн колдонуучуларга:

    Электрондук капчыктан: айына 60 миң сомго чейин

    Баланстан: айына 60 миң сомго чейин

    Идентификацияланбаган колдонуучуларга:

    Электрондук капчыктан: 30 миң сомго чейин

    Баланстан: 30 миң сомго чейин.

    «Дос-Кредобанк» банкынан бир операция учурунда 600 сомдон 25 миң сомго чейин алса болот.

    Ката төлөмдү кантип жокко чыгарса болот?

    Төлөм ката жүргүзүлгөн учурда «О!Деньги» сервисинин колдоо кызматынын 999 же 0700000999 номерлерине кайрылса болот. Колдонуучу кайрылуусунун каралып чыккандыгы тууралуу смс-билдирүү же чалуу аркылуу маалымат алат.

«О!Деньги» сервиси «Грин Телеком Сервис» ЖЧК тарабынан көрсөтүлөт. КРУБ лиц. №2021030817, №3022030817. *Өнүм «Дос-Кредобанк» ААК тарабынан көрсөтүлөт. КРУБ лиц. №037.