О! менен сутканын каалаган убактысында байланыш

23.10.2017

О! мобилдик оператору абоненттик базасынын активдүү өсүп жаткандыгын белгилеп, буга байланыштуу пайдалануучулардын заманбап көндүмдөрүнө жараша кардарлары менен кошумча байланыш каналдарын да өркүндөтүп жатат. Чет мамлекетте жүргөн кардарлардын өз суроолоруна ыкчам жооп ала тургандыктары да көрүнүктүү маселе болуп турат.

О! мобилдик операторунун кардарларын ыкчам тейлөө тобу менен каалаган убакытта төмөндөгү ресурстар аркылуу байланышса болот: 

Кардарларды ыкчам тейлөө тобу сиздерге төмөндөгүдөй кызмат көрсөтөт:

  • Мобилдик байланышты колдонуп жатканда пайда болуучу көпчүлүк суроолорго жооп берүү;

  • Сиздин талаптарыңызды эске алуу менен сизге пайдалуураак тарифтик планды же кызматты тандап берүү;

  • Түрдүү кызматтарды кошуу жана ыңгайлаштыруу;

  • Сиздин райондогу байланыш боюнча оңтойсуздуктардын себебин билип берүү;

  • Сиздин райондо базалык станция качан куруларын билип берүү;

  • Сиздин кайрылууңузду компанияга жеткирүү.

Байланыш кызматтарын:   

lk.o.kg - жеке кабинет;

«Мой О!» - тиркемеси аркылуу өз алдынча башкарууга болот.

Биз сиздер үчүн жылдын 365 күнүндө, сутканын 24 саатында ачыкпыз. Байланыш кызматы боюнча маселелер боюнча кеңеш алуу, мобилдик 4G-түзүлүштөрдү сатып алуу үчүн О! сатуу жана тейлөө кеңселерине же өлкө боюнча бардык О! Store дүкөндөрүнө да кайрыла аласыздар. 

Пайдалуу маалымат керек адамдар менен бөлүшүп коюңуз! 


Тизмеге кайтуу