О! мобилдик операторунун адистери менен байланышуунун төрт жолу

05.04.2017

О! мобилдик оператору компаниянын тарифтери жана кызматтары боюнча маселелер жаралганда бир нече мүнөттүн ичинде онлайн-кеңештерди алуу жолдору жөнүндө эске салат:

1. www.o.kg сайтында онлайн-кеңешчи.

Компаниянын расмий сайтында онлайн-чаттын адистери каалаган убакта мобилдик байланышка таандык маселелерди чечүү үчүн кардарларга жардам берүүгө даяр. Ал үчүн www.o.kg сайтына кирип, билдирүүңүздү жазсаңыз гана жетиштүү.

2.      Viber  мессенджери.

Viber-де күнү-түнү колдоонун ишке киргизилиши менен популярдуу  мессенджердин жүздөгөн колдонуучулары компаниянын кызматтары жана тарифтери боюнча оперативдүү онлайн-кеңештерди алып жатышат. Мындан тышкары, О! мобилдик операторунун паблик-аккаунтуна жазылгандарда  компаниянын акциялары, жаңылыктар жана бош кызмат орундары жөнүндө биринчилерден болуп тилип турушат. Viber-де О! мобилдик операторуна жазылуу үчүн «Паблик» бөлүмүнө кирип, тиркеменин интерфейсиндеги төмөнкү бөлүгүндөгү « О! мобилдик оператору» паблик-аккаунтунун аталышын киргизип же http://chats.viber.com/okgmobile шилтеме боюнча өтүү керек.

3. Социалдык тармактардагы расмий барактар

Facebook«ВКонтакте»Instagram«Одноклассники» соцтармактардагы операторго жазылгандар компаниянын акциялары жана жаңылыктары жөнүндө биринчилерден болуп гана билбестен, бир нече мүнөттүн ичинде жеке билдирүү аркылуу оперативдүү онлайн-кеңештерди ала алат. Компаниянын социалдык тармактардагы расмий барактарында күнү-түнү колдоо иштерин белгилеп кетебиз. Бүгүнкү күнү О!ун социалдык тармактардагы расмий барактарына 115 ашык колдонуучу жазылган.

 4. Telegram  мессенджери

Эми О!нун абоненттери үчүн күнү-түнү колдоо Telegram-да да бар. Популярдуу мессенджердин колдонуучусу компаниянын тарифтери жана кызматтары боюнча суроолор жаралганда,  @Nurtelecom_bot –ко жазып койсо гана жетиштүү.  

Биз жардам берүүгөдаярбыз!


Тизмеге кайтуу