Көп берилчү суроолор
1. Номерди калыбына келтирүү үчүн кандай документтер керек? Номерди калыбына келтирүү үчүн каякка кайрылуу керек?
- Жалпы корпоративдик эсеби бар абонент корпоративдик топтун жетекчисине кайрылышы керек.
- Жеке эсеби бар абонент Компаниянын СжТКге өзүн ырастаган документ менен кайрылышы керек. Авторлоштуруудан өтүү зарыл (Акыркы 3 айда чалуулар көбүрөөк жасалган 5 номерди, акыркы 3 төлөмдү айтуу).
Мага Роуминг кызматын кошуу керек.
-
Корпоративдик топтун жекетчиси «Эл аралык роуминг» кызматын кошууга расмий кат жөнөтүшү керек. Жазуу түрүндөгү арыз corporate@nurtelecom.kg электрондук дарегине жөнөтүлөт.
Номерди кантип алмаштыруу керек?
-
Номерди алмаштыруу үчүн Корпоративдик топтун жетекчиси расмий катты corporate@nurtelecom.kg электрондук дарегине жөнөтүшү керек.